سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبادل عداد لینک های آمده از آی پی های C-Class

تبادل عداد لینک های آمده از آی پی های C-Class 

تبادل عداد لینک های آمده از آی پی های C-Class

 

عداد لینک های آمده از آی پی های C-Class جداگانه: آدرس لینک های آمده از آی پی های C-Class جداگانه ، نشان دهنده ی حجم بیشتری از سایت های لینک دهنده به شما است. تعداد صفحات لینک دهنده: تعداد کل صفحات لینک دهنده (حتی اگر تعدادی از آنها در دامنه یکسان باشد) فاکتوری برای رنکینگ بشمار می رود.  تگ های Alt (برای لینک های تصویری): Alt text نسخه تصویری از جمله anchor text ها بشمار می رود.

لینک های آمده از دامنه های .gov و .edu : مت کات بیان نموده است که TLD فاکتوری مهم برای سایت نیست. با این حال این موضوع سئوکاران را از فکر در مورد اینکه TLD های .edu و .gov از جایگاه خاصی برخوردارند منصرف نکرده است.PR  صفحه لینک دهنده: PR صفحه لینک دهنده فاکتوری بسیار مهم در رنک بحساب می آید.قدرت نویسندگی دامنه لینک دهنده: قدرت نویسندگی دامنه لینک دهنده ممکن است نقشی مستقل در اهمیت بک لینک دادن بازی کند (یعنی صفحه ای با PR=2 از سایتی با PR صفحه اول 3 ممکن است ارزش کمتری از صفحه لینک با PR=2 از سایت Yale.com با PR=8 داشته باشد).

لینک های آمده از طرف رقیبان: لینک هایی که متعلق به صفحات دیگری که در SERP یکسانی رنک گرفته اند ممکن است برای رنک صفحه ای (کلمه کلیدی خاص) با ارزشتر باشند.  اشتراک گذاری اجتماعی صفحه ارجاع: حجم اشتراگ گذاری اجتماعی صفحه محور ممکن است روی ارزش لینک تاثیرگذار باشد.لینک از سوی همسایگان بد: لینک های آمده از سوی همسایگان (سایت های مشابه) بد ممکن است به سایت شما آسیب بزند.

پست‌های کاربران مهمان: با اینکه پست کاربران مهمان می تواند بخشی از کمپین سئوی قانونی باشد، اما لینک های آمده از سوی پست های مهمان بویژه در منطقه محل سکونت نویسنده، شاید به اندازه‌ی لینک متنی در همان صفحه با ارزش نباشد.لینک به صفحه اول دامنه ای که صفحه روی آن است: لینک ارجاعی به صفحه اول ممکن است نقشی خاص و مهم در ارزیابی سایت و در نتیجه وزن لینک بازی کند.لینک های Nofollow: یکی از بحث برانگیز ترین موضوعات در سئو. نظر رسمی گوگل در مورد این موضوع: بطور کلی، ما آنها را دنبال نمی کنیم”

که نشان می دهد در موارد خاص این کار را انجام می دهند. داشتن یک درصد اطمینان از لینک های nofollow  نیز ممکن است نشان دهنده مشخصات لینک طبیعی و غیر طبیعی باشد. تنوع در انواع لینک: داشتن تعداد زیادی لینک که از منبعی واحد است (مانند مشخصات فروم ها، نظرات بلاگ ها) ممکن است نشانه ای از اسپم بودن سایت باشد. به بیان دیگر، لینک هایی که از منابع مختلف می آید نشانه ای از خصوصیات لینکی نرمال می باشد.